Data: , Źródło: Dzień Dobry Oborniki, Oborniki

Parę tygodni temu publikowaliśmy artykuł dot. ogólnych informacji i opinii pacjentów na temat nowo otwartej Przychodni Lekarza Rodzinnego, która znajduje się na terenie obornickiego szpitala. 

Artykuł uruchomił lawinę telefonów, w których mieszkańcy z niedowierzaniem pytali nas - czy oby na pewno jest tak, jak przedstawiliśmy to na łamach prasy?                                                            

Z pełną odpowiedzialnością potwierdzamy, że:                                                                          

1. W tej nowej przychodni nie ma kolejek (to lekarz czeka na pacjenta a nie odwrotnie),                                   

2. Każdemu pacjentowi poświęca się tyle czasu, ile wymaga tego pełne i profesjonalne załatwienie sprawy,

3. Pacjenci są dokładnie badani i diagnozowani (jeśli trzeba, konsultacje przeprowadzają specjaliści szpitala,  

 4. Badania laboratoryjne i diagnostyczne inne  można w większości przeprowadzić na miejscu,  

5. Lekarz rodzinny wyjeżdża wizyty domowe w CAŁYM POWIECIE, 

6. Przychodnia gwarantuje miłą i fachową obsługę 

 7.   Po dyżurze lekarza rodzinnego można obligatoryjnie korzystać z tzw. POZ-u, co gwarantuje opiekę lekarską przez całą dobę, siedem dni w tygodniu 

8. Każdy pacjent może zmienić (bez żadnych konsekwencji) swoją dotychczasową przychodnię na tę przy szpitalu, wypełniając jedynie (na miejscu) prostą deklarację (przeniesieniem kartoteki zajmuje się przychodnia),   

9. Lekarze działający w przyszpitalnej Przychodni Lekarza Rodzinnego mogą, mimo krótkiej działalności placówki, pochwalić się wspaniałą, pozytywną opinią, wydaną przez samych pacjentów,

UWAGA MIESZKAŃCY GMIN ROGOŹNO I RYCZYWÓŁ!!!Wy również możecie skorzystać z usług tej przychodni, która zapewnia Wam wszystkie, powyżej wymienione warunki z wizytami domowymi włącznie. 

Szczegółowe informacje można uzyskać bezpośrednio w rejestracji, znajdującej się w budynku (byłe Pogotowie Ratunkowe) na terenie obornickiego szpitala lub pod nr tel. 61 29 73 600

Z przykrością musimy napisać też o innych, niepokojących telefonach naszych Czytelników, którzy informowali nas, że w  dotychczasowych przychodniach,  zniechęcano ich do zmiany lekarza rodzinnego, m.in. sugerując, że nowa przychodnia może się rozpaść i wtedy nie mają możliwości powrotu do dotychczasowej.  Przychodnia Lekarza Rodzinnego to swoiste przedsiębiorstwa, dla którego pacjent jest klientem, będącym głównym źródłem dochodu. Nie dziwi więc walka przychodni o pacjenta. Szkoda tylko, że nie polega ona na ciągłej poprawie jakości usług lecz na szerzeniu propagandy, nie mającej nic wspólnego z prawdą.

Nadal czekamy na opinie, uwagi i sugestie naszych Czytelników, dot. usług medycznych w Obornikach i całym Powiecie Obornickim.

zadowolona i w pełni usatysfakcjonowana pacjentka

Przyszpitalnej Przychodni Lekarza Rodzinnego

Brygida Małecka 



Źródło:


Gorące tematy



Dołącz do nas. Oborniki Online na:

Twitter logo Facebook logo


Bogać się, rozwijaj swoje umiejętności, poprawiaj relacje z rodziną i przyjaciółmi korzystając z wiedzy ekspertów.
Kliknij, aby zobaczyć więcej ciekawych pozycji książkowych.

Ocena tego artykułu: +0 (+0 , -0)


|   Polecam   |   Nie polecam   |  

Komentarze:

ja
Data: 27.11.2012 16:27:16

Dobrze,ze Brygida Malecka jest zadowolona.


Dodaj komentarz

Imię:


Komentarz:






Najnowsze tematy
Gorące tematy
Gorące dyskusje

STATYSTYKI ARTYKUŁÓW

Dzisiaj przeczytano: 1914

Wczoraj: 1113

Ogółem: 13 071